Niekedy sa nákup rozleží v hlave. Poznáme to. Stáva sa to aj nám. Chcete tovar vymeniť, stornovať, alebo trebárs len zvoliť iného dopravcu?
Kedykoľvek to pôjde, pokúsime sa vyjsť v ústrety.
 
Storno objednávky

 
Ak sme ešte objednávku neodoslali, môžete ju samozrejme stornovať. Stačí nám dať vedieť pomocou formulára nižšie.
V opačnom prípade je potrebné počkať na tovar a do 14 dní odstúpiť od zmluvy. Ako na to, nájdete na tejto stránke.
 
Zmena tovar

 
Tu veľa záleží, v akom stave sa u nás objednávka nachádza. Ak je tovar zabalený, alebo dokonca odovzdaný dopravcovi, zmena už nie je možná. Dopravca sa už nevráti. Je potrebné počkať na doručenie, vykonať storno a objednať tovar znova.

 
Trebárs to ale stihnete! Dajte nám pomocou formulára nižšie vedieť, o akú objednávku sa jedná. Pozrieme sa na to a uvidíme.
 
Zmena dopravy a času doručenia

 
V prípade, že chcete zmeniť dopravcu, je potrebné konať rýchlo. Akonáhle totiž raz zadáme tovar do systému, nie je to už možné. Skúste nás ale kontaktovať. Ak to pôjde, radi pomôžeme.

 
Zistili ste až teraz, že v čase doručenia nebudete doma? Ozvite sa nám pomocou nižšie umiestneného formulára a my dodávku zdržíme.

 
Ak vás už dopravca informoval, že dorazí v čase, kedy nemôžete tovar prevziať, najrýchlejší bude obrátiť sa priamo na neho. Mal by vám vyjsť v ústrety a ponúknuť iný termín.
 
Čokoľvek iné?

 
Máte akýkoľvek iný dotaz? Kontaktujte nás pomocou nižšie uvedeného formulára. Alebo nám zavolajte v pracovných dňoch od 8:00 do 17:00 na číslo +420 553 624 976.
 
Kontaktný formulár nájdete tu.